Retourneren en Service

Ben je niet helemaal tevreden met je aangekochte product(en)? Dit vinden wij natuurlijk vervelend! Bekijk met ons de mogelijkheden.

Bedenktermijn - 14 dagen.

Niet helemaal tevreden met het bestelde product? Na ontvangst van de producten heb je 14 dagen de tijd om de bestelling te herroepen. Nadat je de herroeping hebt ingediend heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Genoeg tijd om het bestelde product even rustig te bekijken.

Buiten bedenktermijn.

Niet helemaal tevreden met het bestelde product? Maar val je net buiten de boot met de veertien dagen bedenktermijn? Neem even contact op met onze klantenservice en wij zoeken samen naar een passende oplossing!

Retourtips.

Wij willen het online winkelen zo leuk mogelijk voor u maken. Daarom geven we u graag wat tips voor het retourneren van producten. 

  • Zorgt u ervoor dat er een afzender op het pakket staat? Wanneer er iets mis gaat met het verzendproces dan wordt het product naar u teruggestuurd.
  • Wij ontvangen graag onze retouren in de orginele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk).Verpak het product in ieder geval goed. Als de producten beschadigd retour komen dan is de waardevermindering voor uw rekening. 
  • Verzeker het pakket als het om duurdere artikelen gaat. Mocht er iets mis gaan met de verzending, dan bent u verantwoordelijk voor het pakket. 

Retourkosten.

Niet tevreden over uw bestelling? Dan is het natuurlijk mogelijk om de producten retour te sturen. Vanaf 1 februari 2020 is het niet meer mogelijk om de bestelling kosteloos retour te sturen. Het is dus mogelijk om een product retour te sturen, maar de verzendkosten zijn voor uw rekening. Een uitzondering is wanneer het product defect is of dat het om een reparatie gaat. 

Wanneer u de hele bestelling retour stuurt dan ontvangt u wel de verzendkosten terug (als u verzendkosten heeft betaald).

Retour stappenplan.

Wanneer je kiest om een product retour te sturen vragen wij je om het volgende stappenplan te volgen. Zo kunnen wij jouw retourzending gemakkelijk en snel verwerken en krijg je zo snel mogelijk je geld of een correct en functionerend product terug.

  • Neem per mail contact op met onze klantenservice.
  • Vermeld in de mail jouw order nummer en de artikelen die je wenst te retourneren.
  • Stuur een aankoopbewijs (bijvoorbeeld de factuur of een kopie hiervan) mee retour.

Download hier het herroepingsformulier

Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

Wanneer ontvang ik mijn geld retour?

Wij zullen zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na retourmelding, het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, terugstorten op je rekening. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Retouradres:
Kampeerstoelen.nl
Krekenburg 7
3417 MH Montfoort

Telefoon: 0297-252526
Email: webshop@kampeerperfect.nl